آرشيو



درباره ما
محمد طبا طباییان ٍ به وبلاگ من خوش آمدید ...............نظر یادتون نره...:)
ایمیل : mohamad_tbn@yahoo.com

تو اینجا می تونید همه چی دانلود کنید....بدو بیا

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 62
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 152
بازدید کل : 20897
تعداد مطالب : 243
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1


.



کلمات کليدي

ارسال مطلب توسط محمد طبا طباییان در تاريخ دو شنبه 11 فروردين 1393, 8:13 بعد از ظهر


دانلود فیلم جدید و بسیار زیبای من همسرش هستم

دانلود فیلم ایرانی من همسرش هستم

فیلم من همسرش هستم با کیفیت عالی DVD با لینک مستقیم به همراه لینک کمکی

” توجه : در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود “

در خواست فیلم

دانلود فیلم من همسرش هستم

 

 

ادامه مطلب دانلود فیلم من همسرش هستم





دسته بندي : <-CategoryName->

ارسال مطلب توسط محمد طبا طباییان در تاريخ دو شنبه 11 فروردين 1393, 8:11 بعد از ظهر


دانلود رایگان فیلم ایرانی فال قهوه

دانلود فیلم ایرانی فال قهوه با لینک مستقیم

“برای حمایت از صاحب اثر نسخه کم حجم قرار داده شده است”

” توجه : در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود “

فیلم فال قهوه

 

 

ادامه مطلب دانلود فیلم فال قهوه





دسته بندي : <-CategoryName->

ارسال مطلب توسط محمد طبا طباییان در تاريخ یک شنبه 10 فروردين 1393, 9:38 بعد از ظهر


Video Guitar Lesson Roomba فیلم آموزش گیتار – ریتم رومبا

گیتار، ساز بسیار دلنشینی بوده که خیلی از افراد دوست دارند که بتوانند این ساز را در سطح حرفه ای بنوازند اما شرایط این آموزش برای آن ها فراهم نمی شود، اما اینفیلم آموزش به این اشخصا کمک زیادی می کند. در این فیلم آموزشی ما با نحوه و چگونه نواختن ریتم رومبا آشنا می شویم. ریتم  رومبا از هشت ضرب همراه ضرب چنگ تشکیل می شود که در این فیلم بطور کامل آن را می آموزیم. این مجموعه آموزشی به چند بخش تشکیل شده است که تمامی آن ها دارای فرمت MP4 هستند و براحتی توسط تمامی پلیر ها قابل پخش هستند.

  ادامه مطلب …





دسته بندي : <-CategoryName->

ارسال مطلب توسط محمد طبا طباییان در تاريخ یک شنبه 10 فروردين 1393, 9:36 بعد از ظهر


ImBatch 41 نرم افزار ویرایش تصاویر ImBatch 2 5 0

ImBatch 2.5.0 نرم افزاری رایگان جهت ایجاد تغییرات در تصاویر به صورت دسته ای یا گروهی میباشد. نرم افزار با رابط کاریری ساده و آسان امکان تبدیل فرمت ، چرخاندن ، تغییر سایز تصاویر و… را در به صورت دسته ای و تنها با یک کلیک انجام خواهد داد. نرم افزار در تصاویر اصلی شما تغییرات ایجاد نمیکند تا در صورت اشتباه عکس خود را از دست نداده باشید و به انتهای نام عکس شما نام Orginal را اضافه میکند. تغییر اندازه تصاویر را هم بر اساس واحد های اندازه گیری و حتی پیکسل میتوانید انجام دهید. نرم افزار ImBatch امکان قرار دادن سایه های سیاه و سفید ، تنظیم نور عکس ، ایجاد حالت 3D ، ایجاد تصاویر به صورت Flip ، گرد کردن گوشه های عکس ، تغییر در رنگ ، سیاه سفید کردن تصاویر ، ساخت فایل PDF و … را هم در تصاویر به صورت دسته ای به شما خواهد داد و نرم افزار بیش از 100 فرمت را پشتیبانی میکند.این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملا رایگان از وبسایت میهن دانلود دریافت نمایید. ادامه مطلب …





دسته بندي : <-CategoryName->

ارسال مطلب توسط محمد طبا طباییان در تاريخ یک شنبه 10 فروردين 1393, 9:33 بعد از ظهر


Balabolka نرم افزار تبدیل متن به گفتار Balabolka 2 9 0 566

Balabolka 2.9.0.566 نرم افزار کاربردی جهت تبدیل متن به گفتار است که متن نوشته شده روی صفحه را برای شما می خواند و به وسیله آن می توانید متن خود را به راحتی تبدیل به گفتار کنید. با استفاده از این نرم افزار تبدیل متن به صدا همه نوع صداهایی که بر روی سیستم کامپیوتر شما نصب شده است در دسترس Balabolka می باشد. با این نرم افزار تبدیل متن به صوت ، متن روی صفحه نمایش می تواند تبدیل به گفتار شده و به صورت یک فایل WAV و یا یک فایل MP3 ذخیره شود.از ویژگی های این نرم افزار میتوان به قابلیت خواندن cantact ها از کلیپ برد ها،کمک در کاهش فشار چشم از خواندن بیش از حد متن و … اشاره کرد. ادامه مطلب …





دسته بندي : <-CategoryName->

ارسال مطلب توسط محمد طبا طباییان در تاريخ یک شنبه 10 فروردين 1393, 9:29 بعد از ظهر


 

Shareaza نرم افزار اشتراک گذاری فایل Shareaza 2 7 4 0

Shareaza 2.7.4.0 در این مطلب از وبسایت میهن دانلود نرم افزار Shareaza  را برای دانلود کاربران عزیز اماده کرده ایم.یکی از نرم افزار های دانلود فایل های به اشتراک گذاشته شده  می باشد،که به شما اجازه می دهد از هرگونه فایلیبا هر پسوندی که بر روی شبکه های محبوب موجود است استفاده کنید .از ویژگی های دیگر این برنامه می توان به تولید مجموعه های مختلف از جمله آلبوم های موزیک همراه با لیست آهنگ ها،جلد آلبوم و توضیحات آن اشاره کرد.برای هر جستجویی پنجره ای جدید با نتایج آن باز می شود ،نتیجه های تکراری به هیچ عنوان حذف نشده تا شما همه ی موارد را بررسی کنید و به فایل دلخواه خود دست یابید. در همین رابطه نقد ها و امتیاز هایی که کاربران به فایل دادن نمایش داده می شود تا موجب سرعت بخشیدن در تصمیم گیری شما شود. ادامه مطلب …





دسته بندي : <-CategoryName->

ارسال مطلب توسط محمد طبا طباییان در تاريخ یک شنبه 10 فروردين 1393, 9:27 بعد از ظهر


یک بازی دیگر در سبک دفاع از قلعه ( Tower defense) است که با گرافیک سه بعدی و گیم پلی درگیر کننده و خوب خود گزینه مناسبی برای علاقه مندان به این سبک از بازی های کامپیوتری میباشد ، در این بازی شما وظیفه دفاع از پایگاه های خود را در برابر تهاجم بیگانگان دارید توسط ساخت استراتژیکی برج ها و ارتقاء آنها بازیکن می تواند پایگاه خود را با خیال راحت حفظ کند و پیشرفت خود را در کمپین تک نفره بازی ادامه دهد.بیش از ۳۰ نوع از دشمنان، غول های آخر سطح بالا و قوی و همچنین طیف گسترده ای از برج ها و ارتقاء آنها بازی Rush For Glory را به  یک تجربه  منحصر به فرد. از سبک دفاع از قلعه تبدیل میکند. از ویژگی های این بازی می توان به ۱۰ کمپین با حالات مختلف، ۳ سطح دشواری، دستاوردهای چندگانه، ۵ نوع برج با ۳ ارتقاء مختلف و ۳ توانایی های ویژه، ۵ حمله قدرتی . مرده باران، دام، آهسته تر کردن بازی، برج طلایی …، بیش از ۳۰ نوع دشمن با رفتار خاص، حمله ، شفادهندگان ، طرفداران ، انواع توربو …، کنترل سرعت بازی، آهسته و سریع و … اشاره نمود.

Rush for Glory PC-FASiSO

 

Rush for Glory pc cover small دانلود بازی Rush For Glory برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب




دسته بندي : <-CategoryName->

ارسال مطلب توسط محمد طبا طباییان در تاريخ یک شنبه 10 فروردين 1393, 9:26 بعد از ظهر


یکی دیگر از بازی های اکشن که در نوع خود هم شکل ندارد.در این بازی که به سبک اول شخص می باشد شما که در نقش جادوگری هستید که باید بدون استفاده از صلاح و با قدرت جادویی که دارید دشمنان را نابود کنید.برای مثال میتوانید از دستان خود اتش پرتاب کنید و یا با نیروی جاذبه دشمنان را به سطح زمین بکوبید. شما برای استفاده از جادو میباست دشمنان را نابود سازید و از درون انها سحر را بردارید و با ترکیب این سحرها میتوانید جادوهای زیادی را کشف و استفاده کنید.این بازی به گونه ای طراحی شده که در دیگر بازی ها این نوع سبک از جنگیدن بسیار نادر دیده میشود.همچنین بازی دارای گیم پلی خوب,گرافیک و از نظر داستانی که در اینده روی میدهد بسیار عالی میباشد. دقت داشته باشید که این نسخه، نسخه ی Early Access بازی می باشد و پیش از آزمایش نهایی عرضه شده است و در شبکه ی استیم در دسترس است. برای اجرای بازی نیاز است تا حداقل سیستم مورد نیاز را بررسی نموده و پس از تطبیق حداقل شرایط لازم، به دانلود و اجرای بازی بپردازید.

Lichdom Battlemage Early Access PC-3DM

 

Lichdom Battlemage Early Access pc cover دانلود بازی Lichdom Battlemage Early Access برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب




دسته بندي : <-CategoryName->

ارسال مطلب توسط محمد طبا طباییان در تاريخ یک شنبه 10 فروردين 1393, 9:24 بعد از ظهر


Kolah Ghermezi 93 HDTVRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت دوازدهم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

kolah ghermezi 93 دانلود سریال کارتونی کلاه قرمزی 93

 

نام انیمیشن: Kolah Ghermezi 93 – کلاه قرمزی ۹۳

سال انتشار: ۱۳۹۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۲۲۰ مگابایت

کیفیت: TVRip

خلاصه داستان: کلاه قرمزی ۹۳ نام مجموعه جدید از سری کلاه قرمزی می باشد که نوروز امسال بر روی آنتن رفته و هر شب از شبکه ۲ سیما پخش خواهد شد. همزمان با پخش هر یک از قسمت ها، این مجموعه به روز رسانی شده و قسمت های جدید بر روی سایت قرار خواهند گرفت.

 

 

دانلود + ادامه مطلب




دسته بندي : <-CategoryName->

ارسال مطلب توسط محمد طبا طباییان در تاريخ یک شنبه 10 فروردين 1393, 9:22 بعد از ظهر


9 نرم افزاری مفید است که به طور ویژه برای ویرایش تصاویر پرتره و چهره و زیباسازی و شخصی سازی بیشتر آنها ایجاد شده است. این برنامه همراه با ارائه وسیعی از ویژگی ها و ابزارها به شما در سفارشی کردن و ویرایش و روتوش صورت،چشم ها،لب،صورت و قابلیت های بهبود سازی تصویر نظیر جوانسازی عکس،برداشتن لکه ها و سفید کردن دندان ، تغییر رنگ چشم و لب و قرار دادن افکت های رویایی و زیبا همگی از امکانات این نرم افزار مفید محسوب می شود. یکی دیگر از امکانات نرم افزار توانایی تغییر شکل صورت و بهبود آن است. برای مثال لاغر کردن صورت یا اضافه کردن گونه و… از قابلیت های این نرم افزار است. PhotoInstrument نرم افزاری است بسیار قدرتمند جهت روتوش و بازسازی تصاویر دیجیتال که در کمترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک این کار را انجام می دهد. اگر می خواهید هنر روتوش و بازسازی تصاویر را به طور کامل یاد بگیرید ، این نرم افزار شروع بسیار خوبی برای شما می باشد. ابزارهای بسیار قوی و گوناگون در این نرم افزار شما را برای روتوش و بازسازی هرچه بهتر تصاویر همیاری می کنند. کار با نرم افزار بسیار آسان بوده و جهت کار با آن نیاز به دانش قبلی نخواهد بود. این نرم افزار از تمامی تصاویر با انواع پسوندها نظیر PNG, JPG, BMP, TIF, PCX, TGA, EXR, ICO , Adobe Photoshop PSD به طور کامل پشتیبانی می کند.
 

 

PhotoInstrument 6.9 رتوش تصاویر با نرم افزار PhotoInstrument 6.9

 

دانلود + ادامه مطلب




دسته بندي : <-CategoryName->

ارسال مطلب توسط محمد طبا طباییان در تاريخ یک شنبه 10 فروردين 1393, 9:21 بعد از ظهر


 

Modern Sniper: All Episodes HDTV (2010) Avi

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Modern Sniper دانلود مستند تک تیرانداز مدرن Modern Sniper

 

نام مستند : Modern Sniper – تک تیرانداز مدرن

سال انتشار : ۲۰۱۰

مدت زمان : هر قسمت – دقیقه

حجم : هر قسمت ۳۵۰ مگابایت

کیفیت : HDTV

زیرنویس فارسی : ندارد

IMDB

خلاصه داستان : در جنگ جهانی دوم برای کشتن هر سرباز تقریبا ۲۵۰۰۰ گلوله شلیک شده است. این میزان به طور متوسط به ۲۰۰۰۰۰ گلوله رسیده است. با این حال تک تیر انداز ها برای کشتن هر سرباز ۱٫۳ گلوله شلیک شده است. تک تیرانداز ها آموزش بسیار تخصصی و با زمانی بسیار طولانی و در شرایطی بسیار دشوار دیده اند و این دلیل دقت بالای آنها در از پای در آوردن سربازان دشمن است.این سری مستند به بررسی چالش ها و خطرات تک تیراندازها می پردازد .

 

دانلود + ادامه مطلب




دسته بندي : <-CategoryName->

ارسال مطلب توسط محمد طبا طباییان در تاريخ یک شنبه 10 فروردين 1393, 9:20 بعد از ظهر


Paaytakht 3 TVRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت دهم به پست اضافه شد|

 

Paaytakht 3 cover دانلود سریال تلویزیونی پایتخت 3

 

نام سریال: پایتخت ۳

سال انتشار: ۱۳۹۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۶۶ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: HDTVRip

خلاصه داستان: -

 

 

دانلود + ادامه مطلب




دسته بندي : <-CategoryName->

ارسال مطلب توسط محمد طبا طباییان در تاريخ پنج شنبه 29 اسفند 1392, 1:27 قبل از ظهر


اپلیکیشن Map My Ride ابزاری مناسب برای دوچرخه سواران است تا آیفون یا آیپد خود را به‌ابزاری برای ثبت اطلاعات دوچرخه‌سواری تبدیل کنند. با این اپلیکیشن شما می توانید به‌راحتی، مسیر، سرعت، مسافت، کالری، زمان و… را همیشه در کنار خود داشته باشید. این اپلیکیشن با کمک نقشه‌ای که در درون خود دارد پس از پایان دوچرخه‌سواری شما، به‌شما اطلاعات مناسبی در مورد مسیری که طی کرده‌اید می‌دهد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

map my ride ابزاری برای دوچرخه سواری Map My Ride+ 5.4.1   آیفون و آیپد

 

دانلود + ادامه مطلب




دسته بندي : <-CategoryName->

ارسال مطلب توسط محمد طبا طباییان در تاريخ پنج شنبه 29 اسفند 1392, 1:25 قبل از ظهر


نتی‌ویروس Norton Security از موبایل و تبلت اندرویدی شما در مقابل سرقت اطلاعات، کرم‌ها و ویروس‌ها محافظت می‌کند. امکاناتی نظیر مشخص کردن مکان دستگاه گم شده و همچنین اسکن تمامی اپلیکیشن‌های شما جهت اطمینان از نبود ریسک امنیتی از قابلیت‌های دیگر این برنامه هستند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

norton antivirus android آنتی ویروس موبایل Norton Security Antivirus 3.8.0.1200   اندروید

 

دانلود + ادامه مطلب




دسته بندي : <-CategoryName->

ارسال مطلب توسط محمد طبا طباییان در تاريخ پنج شنبه 29 اسفند 1392, 1:22 قبل از ظهر


اپلیکیشن Portraiture یک ابزار مناسب برای بهبود چهره‌ی افراد در عکس‌هایی است که گرفته‌اید. با کمک این برنامه می‌توانید عیب‌های چهره و را از بین ببرید و تغییراتی در جهت بهبود چهره اعمال کنید. از جمله امکانات آن می‌توان به تغییر اندازه‌ی قسمت‌های گوناگون چهره و امکان روشن‌تر کردن یا تیره‌تر کردن قسمتی مشخص از چهره اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

portraiture رتوش عکس و بهبود چهره با Portraiture 1.7   آیفون و آیپد

 

دانلود + ادامه مطلب




دسته بندي : <-CategoryName->

ارسال مطلب توسط محمد طبا طباییان در تاريخ پنج شنبه 29 اسفند 1392, 1:13 قبل از ظهر


WinSetupFromUSB

نرم افزاری بسیار عالی برای نصب نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز و لینوکس می باشد. کار با این نرم افزار بسیار ساده است و نیازی به تنظیمات پیشرفته نخواهید داشت. در مرحله اول کافی است حافظه فلش usb خود را به نرم افزار معرفی کنید. توجه کنید که حافظه فلش Usb شما توسط نرم افزار فرمت خواهد شد و اطلاعات آن از بین خواهد رفت ،بنابراین حتماً از اطلاعات درون آن نسخه پشتیبان تهیه کنید. در مرحله بعد فایل iso ویندوز یا لینوکس را به نرم افزار معرفی خواهید کرد و سپس نرم افزار تنظیمات لازم برای bootable شدن و نصب ویندوز یا لینوکس از طریق حافظه usb را انجام خواهد داد. این نرم افزار میتواند ویندوزهای Windows 2000, XP, 2003, Windows Vista, 7, 8 و Server 2008  از را از طریق فلش یو اس بی نصب نماید. تمامی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت نیز پشتیبانی شده اند. نسخه های مختلف لینوکس نظیر Debian, Ubuntu, Fedora, CentOS نیز توسط نرم افزار پشتیبانی شده اند تا به وسیله آن از روی فلش قابل نصب باشند.

 

WinSetupFromUSB نصب ویندوز از طریق حافظه usb با نرم افزار WinSetupFromUSB 1.3

 

 

دانلود + ادامه مطلب




دسته بندي : <-CategoryName->

ارسال مطلب توسط محمد طبا طباییان در تاريخ پنج شنبه 29 اسفند 1392, 1:12 قبل از ظهر


سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

|نسخه نهایی ویندوز ۸.۱ به همراه فعال ساز رسمی ویندوز، آپدیت فوریه ۲۰۱۴|

 

Windows 8.1 cover دانلود نسخه نهایی ویندوز ۸٫۱ – Microsoft Windows 8.1 AIO 7in1 x86/x64 Feb 2014

 

 

دانلود + ادامه مطلب




دسته بندي : <-CategoryName->

ارسال مطلب توسط محمد طبا طباییان در تاريخ پنج شنبه 29 اسفند 1392, 1:11 قبل از ظهر


 

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه کم حجم HD 720p به پست اضافه شد|

 

Scooby Doo 2014 cover small دانلود انیمیشن Scooby Doo WrestleMania Mystery 2014

 

ام انیمیشن: Scooby-Doo! WrestleMania Mystery

ژانر: انیمیشن

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۸۳ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Web-DL 720p/Webrip 720p/Web-DL 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: وقتی که شگی و اسکوبی بلیط مشاهده ی مسابقات کشتی کج را برنده می شوند، تمامی دوستان اسکوبی دوو همراه با آن ها به شهر WWE توسط ماشین اسرارآمیز سفر می کنند تا این مسابقات را از نزدیک مشاهده کنند. اما خرسی مرموز ناگهان پدیدار می شود و …

 

 

دانلود + ادامه مطلب




دسته بندي : <-CategoryName->

ارسال مطلب توسط محمد طبا طباییان در تاريخ پنج شنبه 29 اسفند 1392, 1:9 قبل از ظهر


 

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه کم حجم HD 720p به پست اضافه شد|

 

Avengers Confidential 2014 cover small دانلود انیمیشن Avengers Confidential: Black Widow & Punisher 2014

 

ام انیمیشن: Avengers Confidential: Black Widow & Punisher

ژانر: انیمیشن، اکشن، معمایی

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۸۳ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Web-DL 720p/Webrip 720p/Web-DL 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: بعد از مواجه شدن با یک ماموریت فوق سری، پانیشر تحت حفاظت شیلد و آونجر درآمده است. بر اساس دستورات نیک فیوری، پانیشر و بلک ویدو باید ماموریت کاری را بر عهده بگیرند و …

 

 

دانلود + ادامه مطلب




دسته بندي : <-CategoryName->

ارسال مطلب توسط محمد طبا طباییان در تاريخ پنج شنبه 29 اسفند 1392, 1:7 قبل از ظهر


دو ساحره ی قدرتمند به مدت صدها سال با یکدیگر در حال نبرد بوده اند. اکنون، ساحره Swamp شوالیه های تاریکی افسانه ای خود را آزاد کرده و به دنبال نابودی جنگل جادوگران در یک چشم به هم زدن می باشد. با استفاده از فضای تمام اچ دی و کاراکترها و فضای ۳بعدی، این بازی که ارائه ای از Takehito Harada می باشد می تواند تجربه ای کاملا جدید را برای شما در سبک بازی های RPG ایجاد نماید.

The Witch and the Hundred Knight PS3-DUPLEX

 

The Witch and The Hundred Knight ps3 cover دانلود بازی The Witch and the Hundred Knight برای PS3

 

 

دانلود + ادامه مطلب




دسته بندي : <-CategoryName->

ارسال مطلب توسط محمد طبا طباییان در تاريخ پنج شنبه 29 اسفند 1392, 1:5 قبل از ظهر


سری DeusEx یکی از خوشنام‌ترین و با سابقه ترین های صنعت بازی های ویدئویی به حساب می‌رود. خالقین این بازی، اشخاصی چون وارن اسپکتر و هاروی اسمیت بوده‌اند که آثار ارزشمندشان در تالار مشاهیر این صنعت به ثبت رسیده و برای همیشه ماندگار خواهد ماند. Deus Ex در دو نسخه ابتدایی خود یکی از اصلی‌ترین کاندیداهای بهترین بازی سال بود و نسخه سوم هم که سال ۲۰۱۱ منتشر با میانگین امتیازات ۹۰ توانست از دیدگاه بسیاری منتقدین لقب بهترین Role-Playing Game سال را کسب کند. سال ۲۰۲۷، چند سال پیش از جریانات بازی Deus Ex: Human Revolution ، و پس از اتفاقات رخ داده در رمان Deus Ex: The Icarus Effect ، بن ساکسون در تلاش برای نجات زندگی خودش است. سال ۲۰۲۷ انسان‌ها در عصر طلایی تکنولوژی و علوم هستند. ظاهر سربازها متفاوت شده و Augmentation اصل اول تبدیل شدن به یک سرباز قدرتمند شده. با پیشرفت تکنولوژی سربازهای نیمه انسان و نیمه ماشین، وسایل و قدرت‌های ماوراءالطبیعه‌ای دریافت می‌کنند که آنها را به شکل ربات‌های انسان نما تبدیل کرده. اما در اصل، این سربازها بُعد انسانی خود را از دست نداده‌اند. بن ساکسون یک سرباز ارتقاء یافته‌ی سابق نیروی هوایی ارتش بریتانیا بوده که حالا برای خودش می‌جنگد و به سازمان خاصی وابسته نیست. ساکسون و همکارش آنا کلسو دچار واقعه‌ای ناگوار شده‌اند و بدبیاری پشت سر هم برای شان اتفاق می‌افتد. تا اینکه دنیا به آنها پشت می‌کند و داستان بازی از اینجا آغاز می‌شود.

Deus Ex The Fall PC-RELOADED

 

Deus Ex The Fall pc cover دانلود بازی Deus Ex The Fall برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب




دسته بندي : <-CategoryName->

ارسال مطلب توسط محمد طبا طباییان در تاريخ پنج شنبه 29 اسفند 1392, 1:4 قبل از ظهر


بازی Clash of Clans یک بازی فوق‌العاده جذاب و سرگرم‌کننده است. در این بازی استراتژیک شما باید روستایی که در اختیار دارید را با کمک منابعی که به‌دست می‌آورید پیشرفت دهید و با ساخت نیروهای نظامی، با دیگران بجنگید تا بتوانید پیشرفت کنید. یک ویژگی این بازی که آن را منحصر به‌فرد کرده است، آنلاین بودن آن است. شما برای انجام این بازی نیاز به اینترنت دارید و همه‌ی افراد دیگر که این بازی را انجام می‌دهند نیز می‌توانند روستای شما را مشاهده کنند، با شما وارد یک Clan شوند (با شما وارد یک اتحاد شوند) و یا با شما بجنگند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

clash of clans بازی سرگرم کننده Clash of Clans 5.172   آیفون و آیپد

 

دانلود + ادامه مطلب




دسته بندي : <-CategoryName->

ارسال مطلب توسط محمد طبا طباییان در تاريخ پنج شنبه 29 اسفند 1392, 1:2 قبل از ظهر


 

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|به همراه زیرنویس فارسی|

||برنده جایزه اسکار بهترین مستند سال||

 

20 Feet from Stardom دانلود مستند 20 فوت تا ستاره شدن Twenty Feet From Stardom 2013

 

نام مستند : Twenty Feet From Stardom

سال انتشار : ۲۰۱۳

مدت زمان : ۹۱ دقیقه

حجم : ۱۱۰۰ مگابایت

کیفیت : BluRay 720p

زیرنویس فارسی : دارد

IMDB

خلاصه داستان : در مستند Twenty Feet from Stardom خوانندگان پشتیبان در جهانی زندگی میکنند که در آن دروغ فراتر از کانون توجهات قرارمیگیرد. صدای آنها بزرگترین باندهای موسیقی پاپ را هماهنگی میبخشد،اما تاکنون هیچ ایده ای از اینکه آنان چه کساتی هستند یا ایتکه به چه جایی وصل هستند نداشتیم …

 

دانلود + ادامه مطلب




دسته بندي : <-CategoryName->

ارسال مطلب توسط محمد طبا طباییان در تاريخ چهار شنبه 28 اسفند 1392, 4:14 بعد از ظهر


## DMC Complete Edition به پست اضافه شد ##

شیطان نیز میگرید – DMC Pc Game

| دانلود بازی شیطان نیز میگرید – DMC برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## بازی شیطان نیز میگرید – DMC Kaos PC Game ##

 

شیطان نیز میگرید   DMC

 

توضیحات بازی: همه چیز از سال ۲۰۰۹ شروع شد، وقتی که مجله ی گیم اینفورمر طی یک شایعه اعلام کرد که شماره ی بعدی سری DMC توسط استودیوی نینجا تئوری ساخته خواهد شد و تا سال ۲۰۱۲ از آن خبری نخواهد بود. مثل تمام شایعات دنیای بازی های رایانه ای، این شایعه هم درست از آب درآمد و در “توکیو گیم شو” سال ۲۰۱۰ بازی به طور رسمی معرفی شد. بلافاصله بعد از معرفی بازی و انتشار اولین تریلر، موج اعتراض و تنفر به سمت کپکام و نینجا تئوری سرازیر شد. دانته ای که نینجا تئوری به نمایش گذاشته بود کاملا با آنچه همه ی طرفداران در ذهن داشتند متفاوت بود. موی سیاه و رفتار غربی دانته او را از ریشه هایش دور ساخته بود. بعد از نمایشگاه توکیو هیچ خبری از بازی به بیرون درز نکرد. تا اینکه در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۱ تریلر دیگری از بازی منتشر شد. چیزی که در تریلرها بیشتر از همه به چشم می آمد، تلاش نینجا تئوری برای بدست آوردن دل طرفداران بود.  بازگشت مو های سفید دانته(البته فقط در حالت Devil Trigger) به طور مختصر آتش خشم طرفداران را فرو نشاند، اما نینجا تئوری می دانست برای تثبیت جایگاه بازی اش میان طرفداران به چیزهای بیشتری نیاز دارد. بعد از نمایشگاه E3 تقریبا تمام تریلر ها به نوعی خبر از وجود روح سری DMC در این بازی را می دادند. ماموریت های مخفی، بازگشت حرکات قدیمی دانته و … خبر از تلاش نینجا تئوری برای نزدیک کردن این بازی به سری DMC می داد. این تلاش همچنان ادامه دارد، به طوریکه در آخرین اطلاعات منتشر شده از بازی در همایش Captivate شاهد منتشر شدن اطلاعات بیش تر و تریلر های  DMCگونه تر از طرف نینجا تئوری بوده ایم.این دمو از بازی Devil May Cry شامل دو ماموریت می باشد که شما می توانید توسط دانته آن را انجام دهید.DMC در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۱۳ برای هر ۳ پلتفرم منتشر شد.

 

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب




دسته بندي : <-CategoryName->

ارسال مطلب توسط محمد طبا طباییان در تاريخ چهار شنبه 28 اسفند 1392, 1:25 بعد از ظهر


Bigasoft Total Video Converter 4.2.1.5186

نرم افزاری است که به شما این امکان را می دهد تا در کمترین زمان ممکن فایل های ویدئویی و صوتی خود را به فرمت هایی نظیر AVI, Xvid, DivX, H.264, MP4, 3GP, MKV, WMV, RM, FLV, MOV تبدیل کنید. این برنامه محدوده ی وسیعی از فرمت های ویدئویی و صوتی را پشتیبانی می کند و حتی قادر است فایل های صوتی و تصویری شما را جهت پخش بر روی دستگاه هایی نظیر mobile phone, mp4 player, personal computer, television و سازگار با آن ها تبدیل کند.

 

Bigasoft Total Video Converter 4.2.1.5186 تبدیل آسان فرمت های ویدئویی Bigasoft Total Video Converter 4.2.1.5186

 

دانلود + ادامه مطلب




دسته بندي : <-CategoryName->

ارسال مطلب توسط محمد طبا طباییان در تاريخ سه شنبه 27 اسفند 1392, 2:13 بعد از ظهر


دانلود رمیکس جدید آهنگ زخم زبون با صدای محسن چاوشی

دانلود رمیکس جدید و بسیار زیبای آهنگ زخم زبون با صدای محسن چاوشی با بالا ترین کیفیت
ریمیکس : دی جی موزیکال ، روزبه مراتی

برای دانلود رمیکس به ادامه مطلب مراجعه کنید …

ادامه مطلب را بخوانید »





دسته بندي : <-CategoryName->

ارسال مطلب توسط محمد طبا طباییان در تاريخ سه شنبه 27 اسفند 1392, 2:4 بعد از ظهر


 دانلود آهنگ جدید محمد رضا گلزار و مرتضی پاشایی به نام روزای برفی

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محمد رضا گلزار و مرتضی پاشایی به نام روزای برفی با بالا ترین کیفیت
ترانه : مهرزاد امیرخانی ، تنظیم : سعید زمانی ، آهنگ : مرتضی پاشایی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

ادامه مطلب را بخوانید »





دسته بندي : <-CategoryName->

ارسال مطلب توسط محمد طبا طباییان در تاريخ سه شنبه 27 اسفند 1392, 2:2 بعد از ظهر


دانلود آلبوم جدید علیرضا قربانی به نام ای باران

دانلود آلبوم جدید و بسیار زیبای علیرضا قربانی به نام ای باران با بالا ترین کیفیت

ترانه سراها : افشین یداللهی و فردین خلعتبری ، آهنگساز : فردین خلعتبری

برای دانلود آلبوم به ادامه مطلب مراجعه کنید …

ادامه مطلب را بخوانید »





دسته بندي : <-CategoryName->

ارسال مطلب توسط محمد طبا طباییان در تاريخ سه شنبه 27 اسفند 1392, 2:1 بعد از ظهر


 دانلود آهنگ جدید حامد برادران و حامد شمس با نام از من دلگیری

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای حامد برادران و حامد شمس با نام از من دلگیری با بالا ترین کیفیت
ترانه ، آهنگ ، تنظیم و میکس و ستر : حامد برادران

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

ادامه مطلب را بخوانید »

 




دسته بندي : <-CategoryName->

ارسال مطلب توسط محمد طبا طباییان در تاريخ سه شنبه 27 اسفند 1392, 1:59 بعد از ظهر


 دانلود آهنگ جدید ندیم به نام سفر با بالا ترین کفیت

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای و احساسی ندیم به نام سفر با بالا ترین کفیت
شعر : مهرزاد امیر خانی ، تنظیم و میکس و مستر : رضا پناهی ، آهنگ : امین علیپور

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

ادامه مطلب را بخوانید »

 




دسته بندي : <-CategoryName->

آمار شما



صفحات سايت
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد


آخرين مطالب
» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )
موضوعات

لينکستان
  • آهنگ جدید
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان 8downloads و آدرس 8downloads.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.