آرشيو



درباره ما
محمد طبا طباییان ٍ به وبلاگ من خوش آمدید ...............نظر یادتون نره...:)
ایمیل : mohamad_tbn@yahoo.com

تو اینجا می تونید همه چی دانلود کنید....بدو بیا

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 62
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 189
بازدید کل : 20934
تعداد مطالب : 243
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1


.



کلمات کليدي

ارسال مطلب توسط محمد طبا طباییان در تاريخ پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392, 12:53 قبل از ظهر


قیمت امروز محصولات اپل
تاریخ ارسال خبر: 4 اردیبهشت 1392

 

*قیمت‌ها به تومان است.

 

*به علت نوسانات زیاد بازار احتمال تفاوت قیمت 10 تا 30 هزار تومانی وجود دارد.

 





دسته بندي : <-CategoryName->

ارسال مطلب توسط محمد طبا طباییان در تاريخ پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392, 12:52 قبل از ظهر


اچ‌تی‌سی وان، همانطور که از نامش نیز می‌توان حدس زد یکی از شاهکارهای این شرکت تایوانی است. با ترکیب سنت‌های قدیمی اچ‌تی‌سی همچون بدنه یکپارچه آلومینیومی و جدیدترین فناوری‌های جدید که برخی از آنها انحصاری نیز هستند این گوشی هوشمند زیبا به یکی از بهترین اسمارت‌فون‌های موجود در بازار تبدیل شده است.

 

 

 

One همچون یک سوپرماشین است: همه قابلیت‌ها و فناوری‌های روز دنیا را دارد و در عین حال بسیار خوش‌ساخت و خوش‌دست نیز هست.

 

بزرگ‌ترین قابلیت برجسته این گوشی، دوربین آن است یک دوربین 4 مگاپیکسل اولتراپیکسل. بله شاید رزولوشن این دوربین بسیار پایین به نظر برسد اما این دوربین قابلیتی در خود دارد که برای دومین بار است در صنعت دوربین های موبایل شاهد آن هستیم. به طوریکه این گوشی را همردیف گوشی هایی همچون نوکیا 808 PureView و لومیا 920 قرار می دهد.

 

 

از نظر امکانات باید گفت این گوشی هوشمند (به غیر از دوربین) در واقع همان Butterfly است که قابلیت های آن بهبود یافته اند و بدنه آلومینیومی یکپارچه دارد. دوربین این گوشی، ImageChip 2 دارد که قابلیت‌های پیشرفته‌ای به آن اضافه می‌کند. این قابلیت در اصل  فناوری Scalado است که نخستین بار در مدل HTC One X دیده بودیم و بهینه شده است.

 

 

اچ‌تی‌سی سعی دارد به آرامی از دنیای اندروید خداحافظی کند. البته این گوشی نیز همچنان سیستم‌عامل 4.1.2  اندروید (آب‌نبات ژله‌ای) را در خود دارد اما نسخه پنجم رابط کاربریSense  جدید چیزی نیست که آن را به عنوان اندرویدی بتوان شناخت مهمترین تغییرات اصلی در صفحه های اصلی گوشی و منوی این رابط کاربری اعمال شده است. 

 

 

این شرکت تایوانی در زمینه تقویت صوتی گوشی نیز تلاش‌هایی کرده است. با اینکه هنوز Beats Audio روی گوشی نصب است اما قابلیت جدیدی به نام BoomSound نیز به منظور ارائه صدای استریو در جلوی گوشی کار شده است و صدایی با قدرت 93 دسی‌بِل بیرون می‌دهد. میکروفون HDR گوشی نیز باعث می‌شود تا کیفیت صدای مکالمه بسیار بهتر شود.

 

 

طراحی و کیفیت ساخت

سال‌هاست که اچ‌تی‌سی در ساخت بدنه گوشی‌های هوشمند خود از آلومینیوم یکپارچه استفاده می‌کند. استفاده از فلز و شیشه احساس شیک و گران بودن را به گوشی می‌دهند.

HTC One از نظر ظاهری بسیار شبیه Butterfly (فقط کمی جمع‌وجورتر) است و فقط کمی بهتر شده است. تفاوت اندازه این دو گوشی به دلیل صفحه‌نمایش 7/4 اینچ وان است. البته کیفیت آن همان  1080p و از نوع Super LCD3 است.

 

 

مواردی که در جلوی گوشی بوده‌اند تا حدی به کناره‌ها رانده شده‌اند. ظاهر One به سه قسمت تقسیم می‌شود بخش میانی آن شامل صفحه نمایش پوشیده شده با شیشه ضدخش گوریلا است که با آلومینیوم از دو طرف احاطه شده است. بلندگوهای استریو روی نوارهای آلومینیومی گوشی قرار دارند. اچ‌تی‌سی ادعا می‌کند این بلندگوها صدایی با قدرت 93 دسی‌بل از خود منتشر می‌کنند.

 

درست در زیر صفحه‌نمایش، روی شیشه دو کلید خازنی بازگشت و خانه قرار دارند. هیچ گونه کلید منو یا اپلیکیشنی در این قسمت وجود ندارد. برای سوئیچ کردن میان نرم‌افزارهای مختلف باید دوبار پشت‌سر هم روی کلید خانه کلیک کنید. عملکرد کلید منو نیز با لمسSense 5 قابل دسترسی است. با تغییر تنظیمات پیش‌فرض گوشی می‌توانید کاری کنید که با نگه داشتن کلید بازگشت، فهرست منو برایتان باز شود.

 

 

در بالای صفحه‌نمایش، دوربین دوم برای برقراری تماس تصویری و حسگرهای نور و مجاورت قرار دارند. بلنگوها هنگام برقراری تماس نقش هدفون را اجرا می‌کنند. دوربین دوم وان نیز همچون باترفلای 1/2 مگاپیکسل است و لنز 88 درجه دارد. این دوربین همچنین قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 1080p در حالت HDR را نیز دارد.

 

 

اچ‌تی‌سی وان از میکروسیم استفاده می کند که در در سینی کشویی در سمت چپ گوشی تعبیه شده است. همچون همیشه، شما به وسیله‌ای نیاز دارید تا بتوانید این سینی را باز کنید. در سمت راست گوشی شاهد کلیدهای زیاد و کم صدا هستیم که همچون کلیدهای گوش باترفلای بزرگ هستند. پورت میکرو یو‌اس‌بی و دهانی گوشی در پایین آن قرار دارند. پورت یو‌اس‌بی قابلیت MHL دارد، بنابراین می‌توانید از آن به عنوان خروجی تلویزیون اچ‌دی و هاست یو‌اس‌بی استفاده کنید. میکروفون دهانی گوشی همزمان به میکروفون کنسل کننده نویز در پشت گوشی کار می‌کند. بعلاوه‌ی وظیفه از بین بردن نویز دهانی، میکروفون دوم نیز ردیابی می‌کند تا ببینید نویز محیطی چقدر است و به این ترتیب کیفیت صدای مکالمه را افزایش می‌دهد تا شنونده صدای کاربر را با وضوح بالا بشنود. در قسمت بالای گوشی، سوکت 3.5 میلی‌متری هدفون و کلید پاور و قفل گوشی قرار دارند. این کلید قابلیت‌های جالبی دارد علاوه بر آن، فرستنده  اینفرارد نیز هست. اچ‌تی‌سی، یک اپلیکیشن پیش‌فرض دارد که به کاربر اجازه می‌دهد تا دستگاه‌های صوتی و تلویزیون را کنترل کند. چند سال پس از فراموشی، به نظر می‌رسد پورت‌های اینفرارد دوباره به دنیای گوشی‌های موبایل بازگشته‌اند. البته این بار دیگر وظیفه انتقال اطلاعات را به عهده ندارند.

 

 

 

در پشت گوشی اچ‌تی‌سی وان، یک صفحه آلومینیومی وجود دارد که با خطوط پلاستیکی به سه قسمت تقسیم شده است. میکروفون کنسل کننده نویز در خط بالایی قرار دارد اما ستاره این محفل و خلاقیت اصلی موجود ر HTC One، دوربین آن است.

 

این دوربین لنز عریض 28 درجه با دیافراگم F/2.0 و حسگر ضدلرزش 4 مگاپیکسل و از همه مهم‌تر، فناوری «اولتراپیکسل» دارد. این نوعی سیستم پیشرفته برای دوربین است که نخستین بار آن را در گوشی PureView نوکیا دیده‌ایم. این فناوری لزوما بهتر از فناوری نوکیا نیست، فقط همچون نوآوری‌ای که نوکیا در گوشی خود به کار برد، بسیار نادر است و چیزی نیست که همه جا آن را ببینیم. ما هم همچون شما اعتقاد داریم 4 مگاپیکسل برای یک گوشی هوشمند بسیار کم است. اما باور کنید این مساله خیلی هم بد نیست.

 

اچ‌تی‌سی وان، باتری 2300 میلی‌آمپر ساعت نیز دارد که داخل بدنه آلومینیومی گوشی ثابت است. این باتری را نمی‌توان جابه جا کرد اما حدود 300 میلی‌آمپر ساعت بزرگ‌تر از باتری اچ‌تی‌سی Butterfly و میزان شارژدهی آن همچون گوشی اکسپریا Z سونی است.

 

اچ‌تی‌سی وان، 9.3 میلی‌متر ضخامت دارد و خمیدگی آن به عقب باعث شده تا باریک‌تر دیده شود. این گوشی خیلی خوب در دست می‌نشیند و اثر انگشت روی قاب آلومینیومی پشت آن نمی‌ماند. این موبایل هوشمند همچون گوشی‌های آی‌فون 4S یا  اچ‌تی‌سی باترفلای حدود 143 گرم وزن دارد. این وزن بسیار معقول است و باعث شده است گوشی بسیار بادوام به نظر برسد.

 

صفحه‌نمایش

 

اچ‌تی‌سی وان، صفحه‌نمایش 4.7 اینچ با کیفیت 1080p دارد. این اندازه حدود 12 درصد کوچک‌تر از نمایشگرهای 5 اینچ است اما تراکم تصویر آن به جای 469 پیکسل در هر اینچ، 441 پیکسل در هر اینچ است. البته افزایش شفافیت تصویر در نتیجه این تراکم تصویر چندان به چشم نمی‌آید. صفحه نمایش از نوع LCD3 است. اینکه اچ‌تی‌سی گوشی هوشمندی با نمایشگر عالی عرضه کرده است چندان مورد انتظار نبود. زاویه دید صفحه نمایش خوب است و رنگ ها عالی و کنتراست خوبی نیز دارد.

 

 

صفحه‌نمایش از چند لایه تشکیل شده است و هر لایه بسیار نزدیک به هم قرار دارند. این کار باعث شده است تا تصاویر بسیار نزدیک‌تر به سطح نمایشگر دیده شوند.

 

در مقایسه این نمایشگر با گوشی گلکسی اس سه سامسونگ، باید بگوییم گوشی سامسونگ کنتراست بالاتر و عمق رنگ‌های بیشتری دارد.

 

اچ‌تی‌سی وان، شفاف‌ترین نمایشگر را میان دیگر گوشی‌های هوشمند موجود در بازار دارد. خوانایی تصاویر نیز در این نمایشگر زیر نور آفتاب قابل قبول است.  

 

نسخه پنجم رابط کاربری Sense UI با مرکزیت BlinkFeed

 

سیستم‌عامل اچ‌تی‌سی وان، نسخه 4.1.2 اندروید است. اما مهم‌تر از آن رابط کاربری آن یعنی جدیدترین نسخه Sense  است. درست همچون سامسونگ، اچ‌تی‌سی ترجیح داده است به جای استفاده از برنامه‌های گوگل، قابلیت‌های ویژه خودش را به اندروید اضافه کند.

 

قفل صفحه نمایش از نظر ظاهری فرق کرده اما عملکردش همچون قبل است. ساعت، اطلاعات آب‌وهوایی و چهار میان‌بر (نه 5 تا) در صفحه وجود دارند. کاربر می‌تواند به جای اپلیکیشن، در مکان مخصوص شورت‌کات‌ها، فولدر بگذارد. قفل صفحه نمایش نیز تماس‌های از دست رفته و پیامک‌های دریافتی را نمایش می‌دهد. صفحه اصلی گوشی کاملا متفاوت از دیگر گوشی‌های اچ‌تی‌سی است. به طوریکه مرکز صفحه اصلی گوشی BlinkFeed  نامیده می‌شود. این قابلیت همه پست‌ها را از شبکه اجتماعی و اخبار را از هزاران منبع خبری  جمع می‌کند و به طور یکجا نمایش می‌دهد. کاربر می‌تواند موضوع‌های موردعلاقه خود را انتخاب کند و BlinkFeed به طور خودکار خبرهای جالب را برایش نمایش می‌دهد. همچنین می‌توانید برای یافتن موضوع خاصی از گزینه جست‌وجو استفاده کنید.

 

شما مجبور به استفاده از این قابلیت نیستید. اگر آن را دوست ندارید، بقیه قسمت‌های صفحه نمایش استانداراد هستند و می‌توانید ویجت‌ها یا شورت‌کات‌های دلخواه خود را در آنجا نگهداری کنید.

 

کاربر می‌تواند به طور مستقیم از طریق BlinkFeed مطالب مورنظر خود را در حساب شبکه‌های اجتماعی خود پست کند. به طور مثال، هنگام خواندن یک خبر جالب می‌توانید از همان جا آن را در فیس‌بوک خود به اشتراک بگذارید.

به طور کلی، BlinkFeed همچون ویجت Timescape گوشی‌های سونی است. با این تفاوت که ویجت نیست. ویجت را می‌توان به راحتی از صفحه‌ای به صفحه دیگر منتقل، آن را پاک کرد یا اندازه‌اش را تغییر داد. اما این کارها را با بلاینک‌فید نمی‌توان انجام داد.

 

 

اچ‌تی‌سی یک مسیر انحرافی دیگر از استانداردهای اندروید نیز در Sense 5 دارد. اندروید کلید اصلی منو را برداشته و به جای آن کلیدی در رابط کاربری خود اپلیکیشن‌ها دارد. اچ‌تی‌سی نوعی دسترسی متفاوت برای برنامه‌های گوشی و نواری مخفی با گزینه‌های مختلف ایجاد کرده است که برای دسترسی باید با انگشت روی صفحه نمایش به سمت پایین بکشید. حواستان باشد اگر این پایین کشیدن را از بالای نمایشگر انجام دهید ممکن است صفحه اعلان رویدادها باز شود. به همین دلیل از وسط‌های صفحه این کار را انجام دهید.

 

اینکه اشاره‌ها در این گوشی چگونه استفاده می‌شوند نیز در مقایسه با سیستم‌عمل بلک‌بری 10 بسیار جالب توجه است. اپلیکیشن‌ها از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند و تقریبا بیشتر آنها درون رابط کاربری خود کلید منوی اختصاصی و مخفی دارند. نرم‌افزارهای قدیمی که به کلید اختصاصی منو وابسته هستند (فیزیکی یا روی صفحه) از طریق نوار مشکی موجود در پایین صفحه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

بعلاوه، رابط کاربری دستگاه کاملا استاندارد است. کاربر چندین صفحه اصلی دارد و کاربر می‌تواند ویجت‌ها و نرم‌افزارهای آنها را به راحتی جابه‌جا، حذف یا اضافه کند.

 

به طور پیش‌فرض، کشوی اپلیکیشن‌ها آیکون‌ها را با اندازه 4×3 نمایش می‌دهد. شورت‌کات‌ها بزرگ‌تر از حد معمول نیستند. خوشبختانه، کاربر می‌تواند نمایش مشبک 4×4 را برای گوشی خود انتخاب کند. اچ‌تی‌سی وان، گزینه‌ای اختصاصی نیز برای ماشین دارد که به گونه‌ای طراحی شده است که بقیه بخش‌های رابط کاربری دیده می‌شوند. فقط 5 کلید کنترلی بزرگ در کنار ساعت و اطلاعات آب‌وهوایی وجود دارد. اطلاعات موسیقی نیز وجود دارد که ردیف اختصاصی خود را اشغال کرده است. شورت‌کات‌هایی برای Navigation، شماره‌گیر، موزیک پلیر و دستورات صوتی نیز وجود دارند.

 

 

این اپلیکیشن، هنگامی که گوشی را روی داک تلفن اتومبیل قرار می‌دهید به طور خودکار به آن یا بلوتوث ماشین وصل می‌شود. همچنین پس از اتصال گوشی به حالت «ماشین»، می‌توان ادامه موسیقی در حال پخش را گوش کرد.

 

در منوی پاور گوشی گزینه‌ای جالب وجود دارد که از ویندوز هشت الهام گرفته است. به آن مود Kid (کودک) می‌گویند. شما می‌توانید اطلاعات هر کدام از فرزندان خود را به همراه عکس و تاریخ تولد آنها به این قابلیت اضافه کنید و برنامه‌هایی که آنها اجازه دارند از آنها استفاده کنند را برای هر کدام به طور مجزا تعریف کنید. تنها مشکل این برنامه این است که برای راه‌اندازی آن برای نخستین بار باید به ایمیل خود وصل شوید.

 

 

اچ‌تی‌سی اصولا نرم‌افزاری دارد که به کاربر اجازه می‌دهد اطلاعات مهم خود را از گوشی‌ قدیمی به گوشی جدید منتقل کند. اما این گزینه در HTC One به‌روزرسانی شده است. این گزینه اطلاعات را از گوشی‌های قبلی اچ‌تی‌سی یا اندرویدی دیگر برندها (از نسخه 3/2 و بالاتر)، ویندوزفون، بلک‌بری یا حتی آی‌فون منتقل می‌کند. سوئیچ کردن از آی‌فون بسیار آسان است One حتی می‌تواند اطلاعات موجود در فایل پشتیبان آی‌فون را نیز بخواند. یعنی اگر گوشی آی‌فون خود ا گم کردید یا آن را فروختید، همچنان می‌توانید یک کپی از فهرست شماره‌های تماس خود را داشته باشید.  

 

 

عملکرد گوشی اچ‌تی‌سی وان

 

اچ‌تی‌سی وان، تراشه جدید اسنپ‌دراگون 600 با پردازنده 7/1 گیگاهرتز Krait 300 دارد. این تراشه در گوشی اوپتیموس G Pro ال‌جی نیز استفاده شده است. این دو گوشی از نظر عملکرد بسیار شبیه هم هستند.

 

اچ‌تی‌سی وان بیشتر شبیه گوشی‌هایی با پردازنده‌های قدیمی Krait کار می‌کند. تراشه  اسنپ‌دراگون 600 این گوشی از پردازنده گرافیکی Adreno 320 استفاده می‌کند. سرعت کلاک این گوشی بالاست. همیشه می‌تواند رزولوشن  1080p را بدون هیچ مشکلی اجرا کند. البته برخلاف دیگر گوشی‌ها، اچ‌تی‌سی وان به این قابلیت احتیاج دارد زیرا نمایشگر آن کیفیت 1080p دارد.

 

مرور وب در این گوشی خیلی عالی نیست. به طوریکه در بنچ‌مارک این قسمت، پایین‌تر از گوشی‌های قدیمی‌تر قرار گرفته است. اچ‌تی‌سی باید بهبودهایی در این مورد ایجاد کند. به طور کلی، باید گفت وان سرعت پردازنده و پردازنده گرافیکی بالایی دارد.

 

قابلیت Zoe

 

اچ‌تی‌سی Zoe بسیار پیشرفته‌تر از دیگر گالری‌های عکس در دیگر تلفن‌های همراه است. این قابلیت به لطف ImageChip 2 اختصاصی موجود در One کار می‌کند. هنگام استفاده از دوربین در حالت Zoe، هر بار که کلید شاتر را فشار می‌دهید، گوشی 20 عکس بسیار باکیفیت و ویدئویی 3 ثانیه‌ای (یک ثانیه پیش از فشردن کلید شاتر و دو ثانیه پس از آن) فیلم می‌گیرد.

 

 

یکی از قابلیت‌های این گزینه، Events (رویدادها) است. Zoe را می‌توان به عنوان یک گالری عکس معمولی استفاده کرد. عکس‌ها در این قابلیت در فولدرهای خود جمع می‌شوند اما گزینه «رویدادها»، عکس‌ها را بر اساس مکان و تاریخ ثبت آنها گروه بندی می‌کند. هر رویداد یک ویدئوی 30 ثانیه‌ای نیز دارد. می‌توانید کلیپ‌های ضبط شده را پاک و به آنها افکت یا موسیقی اضافه کنید.

 

 

عکس‌های با رزولوشن بالا و ویدئوها را می‌توان هنگام ویرایش، پخش کرد. در حالیکه گوشی از لحظه ثبت عکس ویدئوهایی ضبط می‌کند، می‌تواند سوژه در حال حرکت را نیز پیدا کند و یک X قرمز روی آنها قرار دهد، بنابراین شما می‌توانید با اشاره روی هرکدام که نمی‌خواهید، آن را حذف و باقی را نگهدارید. نتیجه این کار، باقی ماندن عکس‌های با رزولوشن کامل 4 مگاپیکسل است.

 

Zoe همچنین این اطمینان را به کاربر می‌دهد که همه سوژه‌ها در کادر می‌خندند و چشمانشان باز است. این قابلیت همه چهره‌ها را ردیابی و با دایره‌ای مشخص می‌کند به این ترتیب، می‌توانید با اشاره روی چهره موردنظر خود، دیگر تصاویر او را مشاهده کنید.

 

 قابلیت دیگر این گزینه، Sequence نام دارد. این گزینه به کاربر اجازه می‌دهد تا از سوژه در حال حرکت عکاسی کند و افکت جالبی به نام افکت نوردهی چندگانه ایجاد می‌کند که گویا سوژه در چند جای تصویر وجود دارد. کاربر می‌تواند نسخه‌های دیگری به افکت ایجاد شده  اضافه یا از آن حذف کند.

 

 

انبار قابلیت‌ها و افکت‌های Zoe در همین جا پایان نمی‌پذیرد. چند جلوه ویژه کم ارزش‌تر دیگری نیز وجود دارد. یکی از آنها شمارنده چهره است که اجازه می‌دهد به راحتی صورت فردی را لاغر کنید. همچنین صاف کننده پوست نیز وجود دارد که باعث بهبود خودکار نور می شود. تقویت کننده چشم، قابلیتی است که باعث می‌شود چشمان سوژه بازتر دیده شود. قابلیت حذف قرمزی چشم و ضد تابش نیز از دیگر افکت‌های Zoe هستند.

 

Zoe سیستم ویرایش عکس نیز دارد و به نوعی می‌توان گفت کار فتوشاپ را در گوشی موبایل شما انجام می‌دهد.

 

پخش‌کننده موسیقی با Beats

 

اچ‌تی‌سی وان، سیستم پخش موسیقی معمولی Beats  دارد. این پلیر، موسیقی‌های شما را بر اساس خواننده، آلبوم، آهنگ، پلی‌لیست، نوع موسیقی، پادکست ها یا فولدرها دسته‌بندی می‌کند. این گوشی همچنین می‌تواند از طریق  DLNA نیز آهنگ پخش کند و شما محدود به موسیقی‌های موجود در آرشیو خود نیستید.

 

سیستم پخش موسیقی قابلیت‌های دیگری نیز دارد. به طور مثال، می‌تواند آلبوم موسیقی یا عکس‌های خواننده مورد نظر شما را جست‌وجو و دانلود کند (می‌توانید آن را به اتصال وای‌فای محدود کنید) و همچنین می‌تواند شعر آهنگ را نیز بیابد. متن ترانه را نیز هنگام پخش موسیقی نمایش می‌دهد.

 

این پخش‌کننده اکولایزر ندارد. این مساله چندان جالب نیست اما  بلندگوی استریو BoomSound موجود در جلوی گوشی بسیار بلند و با کیفیت است.

 

پخش‌کننده ویدئو

 

پخش‌کننده ویدئو در اچ‌تی‌سی وان، رابط کاربری ساده‌ای دارد، هیچ نوع اپلیکیشن اختصاصی ندارد و شما فقط باید ویدئوی موردنظر را از گالری انتخاب و پخش کنید. کلیدهای پخش و توقف و همچنین گزینه‌ای برای جلو زدن فیلم وجود دارد. این سیستم همچنین از تقویت کننده سیستم صوتی Beats استفاده می‌کند که برای تماشای ویدئو بسیار مناسب است. پخش‌کننده ویدئو نیز از DLNA پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید از آداپتور MHL برای اتصال گوشی به تلویزیون استفاده کنید.

 

یکی از قابلیت‌های بسیار جالب این پخش‌کننده این است که کاربر می‌تواند سرعت نمایش ویدئوها را خودش انتخاب کند. این هنگام تماشای کلیپ‌هایی که با نرخ فریم‌های بالا ضبط شده‌اند بسیار به کار می‌آید.

 

دوربین و اولتراپیکسل

 

گوشی هوشمند HTC One دوربینی دارد که در دنیای اسمارت‌فون‌ها بسیار منحصر به فرد است. وان، دومین موبایلی است که این قابلیت را در دوربین خود دارد و نخستین گوشی در استفاده از طراحی جدید است که از photosites استفاده می‌کند و اندازه عکس‌ها سه برابر بزرگ‌تر از عکس‌های گرفته شده با حسگر 12 مگاپیکسل هستند. اندازه حسگر این دوربین معادل حسگرهای 12 مگاپیکسل است و با رزولوشن یک‌سوم آن عکاسی می‌کند. در بازاریابی اچ‌تی‌سی، این photosites به نام اولتراپیکسل شناخته می‌شود.

 

اولتراپیکسل بزرگ‌تر از چیزی است که با دوربین‌های گوشی‌های موبایل معمولی بتوان ثبت کرد. نوکیا N8، پیکسل‌های 75/1 میکرونی داشت در حالیکه 808 PureView نوکیا و آی‌فون 5 هر دو پیکسل‌های 4/1 میکرونی دارند. بنابراین، هر پیکسل در دوربین HTC One، دو برابر بزرگ‌تر از پیکسل‌های 808 PureView نوکیا و آی‌فون 5 هستند.

 

پیکسل‌های بزرگ‌تر یعنی نویز کمتر و در محیط‌های کم نور نیز به لطف لرزش‌گیر نوری موجود در دوربین، عکس‌ها کیفیت خوب و نویز کمی دارند.   

 

حسگری که در دوربین اچ‌تی‌سی وان استفاده شده است، قطر 1.3 اینچ و نسبت تصویر 16:9 دارد و در پشت لنز 5 المنتی با دیافراگم F/2.0 قرار دارد. این حسگر 4 مگاپیکسل، عکس‌هایی با کیفیت 2688×1520 پیکسل ثبت می‌کند.

 

 

این موبایل نسل دوم ImageChip را برای ثبت روند عکاسی دارد. اچ‌تی‌سی وان از رابط کاربری منحصربه فرد خود در عکاسی و فیلم‌برداری استفاده می‌کند.

 

یکی از ایرادهای اچ‌تی‌سی وان این است که منظره یاب آن نسبت تصویر 4:3 دارد در حالیکه شما تصاویر را با نسبت تصویر 16:9 ضبط می‌کنید. پیش از آن، برای اینکه منظره یاب مناسب داشته باشید، شما باید برای عکس‌ها به حالت 16:9 سوئیچ کنید (از 8 مگاپیکسل به 6 مگاپیکسل کاهش دهید) که به شما اجازه می‌دهد تا ویدئوها را درست کادربندی کنید. اما اکنون همه چیز برعکس است اگر به هر دلیلی عکس 4:3 را به 16:9ترجیح دهید، کناره‌های عکس برید می‌شود و تصویری با کیفیت 3 مگاپیکسل به شما داده می‌شود. ایراد دیگر این است که همه تنظیمات عکس و ویدئو در یک منوی واحد قرار دارند.

 

رابط کاربری دوربین و کیفیت عکس

 

رابط کاربری دوربین بسیار ساده است. دو کلید شاتر (یکی برای عکس و دیگری برای فیلم‌برداری) وجود دارد. در بالای آنها میان‌بر گالری تصاویر و در زیر کلید جلوه‌های ویژه قرار دارند. در سمت چپ صفحه نمایش انتخاب کننده فلاش و کلی چرخشی Zoe قرار دارند.

 

Zoe چیست و پس از ثبت عکس چه کارهایی انجام می‌دهد. کلید Zoe را فعال کنید (اندیکاتوری در پایین صفحه نشان می‌دهد که در حالت Zoe قرار دارید) و روی کلید شاتر ضربه بزنید. کلید به صورت یک نوار پیشرفت تغییر شکل می‌دهد، سه ثاینه شمارش معکوس هنگام ضبط ویدئو انجام می‌شود تا به شما یادآوری کند که بی حرکت باقی بمانید.

 

 

اچ‌تی‌سی ادعا می‌کند گوشی One می‌تواند با سرعت 8 فریم در ثانیه عکاسی پیاپی کند. اما برای این کار در حالت Zoe باید سه ثانیه کلید شاتر را نگهدارید که باعث خنثی شدن سرعت دوربین می‌شود.

 

لرزش‌گیر نوری تصویر می‌تواند تا دوهزار بار در ثانیه، لرزش را از بین ببرد. این قابلیت در ترکیب با دیافراگم F/2.0، در محیط‌های کم نور تصاویر بسیار خوبی ثبت می‌کند. کیفیت عکس‌های این دورین حتی در محیط‌های پرنور که احتمال نویز زیاد است، نیز خوب هستند. اچ‌تی‌سی در حوزه عکاسی داینامیک خیلی بهتر از دیگر موبایل‌های موجود در بازار نیست و پیکسل‌های بزرگ‌تر نیز در این حالت تاثیر خاصی ندارد. در مقایسه عکس‌های وان با دوربین موبایل Optimus G Pro ال‌جی، وان کیفیت و شفافیت بهتری دارد و تصاویر را با جزئیات بیشتر نمایش می‌دهد. اما رزولوشن کلی دوربین در مقایسه با گوشی ال‌جی پایین‌تر است و در نتیجه عکاسی از متون  مشخص شد، اوپتیموس G Pro عملکرد بسار بهتری دارد.

 

 

فیلم‌رداری فول اچ‌دی با HDR

 

گوشی HTC One می‌تواند با کیفیت 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه فیلم‌برداری کند. این دوربین قابلیت HDR برای ویدئو دارد. البته باید توجه کنید در این حالت نرخ فریم‌ها به 28 فریم در ثانیه کاهش پیدا خواهد کرد. البته می‌تواند با کیفیت 720p و سرعت 60 فریم در ثانیه و همچنین 68×432 پیکسل  با سرعت 96 فریم در ثانیه نیز فیلم‌برداری کند.

 

این دوربین قابلیت فوکوس خودکار متناوب نیز دارد و می‌توان هنگام تصویربرداری فوکوس را روی سوژه موردنظر قفل کرد. در حالت فیلم‌برداری همچنین می‌توان از لرزش‌گیر نوری تصویر استفاده کرد.

 

تصاویر به صورت فایل‌های MP4 و بیت‌رِیت 20 مگابایت در هر ثانیه ذخیره می‌شوند بالاترین کیفیتی که تاکنون وجود داشته است. صدا نیز به صورت استریو با  بیت‌رِیت 192 کیلوبایت در هر ثانیه و 48 کیلوهرتز ضبط می‌شوند. کیفیت صدا و ویدئو بسیار خوب است و همه جزئیات به خوبی دیده و شنیده می‌شوند. تصاویر کمترین نویز ممکن را دارند.

 

ویدئوها در برابر لرزش و تکان‌ها نیز بسیار مقاوم هستند و کمترین لرزشی را در تصویر شاهد هستیم. البته باید اعتراف کرد، تصاویر نوکیا لومیا 920 کیفیت بهتری دارند.





دسته بندي : <-CategoryName->

ارسال مطلب توسط محمد طبا طباییان در تاريخ پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392, 12:50 قبل از ظهر


امروزه تمام کمپانی‌ها به دنبال افزایش رم گوشی خود و یا افزایش قدرت پردازنده و کیفیت صفحه نمایش آن هستند، به همین خاطر اگر یک کمپانی تغییری در کاربری گوشی خود ایجاد کند سر و صدای زیادی به پا خواهد شد. ایسوس این کار را با گوشی Padfone خود انجام داد و همان طور که انتظار می‌رفت این شرکت سر و صدای زیادی نیز به پا کرد. شاید این گوشی نتوانست موفقیت زیادی را در فروش مانند آیفون و یا سری گلکسی به دست بیاورد اما یک حرکت نوآورانه بود که نام ایسوس را بر سر زبان‌ها انداخت.

 

نسخه اول این گوشی چندان مورد توجه قرار نگرفت اما با بهبودهایی که نسخه دوم داشت افراد زیادی تمایل به خرید آن پیدا کردند. با ما همراه باشید تا این تلفن تبلت ایسوس را بررسی کنیم.

 

محتویات جعبه

 

تقریبا می‌توان گفت هر چیزی که نیاز دارید داخل جعبه این گوشی قرار دارد، در وزن جعبه دستگاه پدفون، یک هدست، کابل USB هم برای شارژ و هم برای اتصال دستگاه به رایانه، شارژر، سوزن مخصوص خارج کردن سیم کارت و یک کیفت بسیار زیبا قرار گرفته است.

 

 

 

طراحی

 

همین اول کار بگوییم که ما از طراحی این گوشی و تبلتش بسیار خوشمان آمد، این دو گجت و به خصوص گوشی آن بسیار زیبا هستند. جنس بدنه گوشی از پلاستیک است و جنس اطراف آن از آلومینیوم است، در قسمت پشت گوشی شیارهای ریزی تعبیه شده‌اند که به لیز نخوردن گوشی از دست بسیار کمک خواهند کرد.

 

در قسمت جلویی گوشی صفحه نمایش 4.7 اینچی آن قرار گرفته است که این صفحه نمایش کیفیت 720×1280 پیکسل و تراکم پیکسلی 312 پیکسل در اینچ را دارد. در بالای این صفحه نمایش خروجی صدای مخاطب در کنار حسگر مجاورت و حسگر نور محیط و دوربین دوم قرار دارند.

 

 

 

در پایین صفحه نمایش سه دکمه لمسی مخصوص اندروید قرار گرفته‌اند و در زیر این سه دکمه آرم شرکت Asus حک شده است.

 

 

در سمت راست گوشی دکمه پاور و دکمه کم و زیاد کردن صدای قرار دارند، در سمت چپ نیز هیچ دکمه‌ای تعبیه نشده است.

 

 

در بالای گوشی خروجی صدای هدفون به همراه درگاه سیم کارت و میکروفون گوشی قرار گرفته‌اند، در پایین گوشی نیز پورت اتصالی گوشی به همراه میکروفون اصلی تعبیه شده‌اند.

 

در پشت گوشی که یکی از زیباترین طراحی‌ها را دارد یک دوربین 13 مگاپیکسلی به همراه فلاش و بلندگوی گوشی قرار گرفته‌اند، در پایین پشت گوشی نام پدفون حک شده است.

 

 

در قسمت تبلت گوشی نیز همین کنترل‌ها قرار دارند با این تفاوت که بر روی قسمت تبلت درگاه سیم کارت، خروجی هدفون و تعدادی از کنترل‌های دیگر وجود ندارند.

 

برای فعال شدن تبلت باید گوشی را در پشت قسمت تبلت و در مکانی که برای آن در نظر گرفته شده قرار دهید  و غیر از این از تبلت نمی‌توانید استفاده کنید، حقیقتا ایسوس در این مورد بسیار خوب عکس کرده است و حالت کشویی که در اینجا وجود دارد بسیار روان است.

 

جنس بدنه این گجت بسیار مناسب است، و هنگام لمس بدنه مطمئن باشید حس لمس یک گجت لوکس به شما القاء خواهد شد.

 

 

صفحه نمایش

 

گوشی این گجت صفحه نمایش 4.7 اینچی با کیفیت 1280×720 پیکسل دارد و تراکم پیکسلی آن نیز 312 پیکسل در اینچ است، شاید نتوان کیفیت این صفحه نمایش را بر روی کاغذ با کیفیت فول اچ دی های کنونی مقایسه کرد اما باید اعتراف کنیم این صفحه نمایش یکی از بهترین صفحه نمایش‌هایی است که تا کنون دیده‌ایم و کیفیت بسیار عالی به خصوص در هنگام پخش فیلم‌های FullHD داشت. صفحه نمایش دوم که مربوط به تبلت این گجت است اندازه 10 اینچ دارد و کیفیتی کمتر از صفحه نمایش گوشی دارد کیفیت صفحه نمایش تبلت این گجت 1280×800 پیکسل است. مطمئن باشید که اگر بخواهید صفحه نمایش این گوشی را با صفحه نمایش گوشی‌های مطرح این روزهای بازار مقایسه کنید هیچ چیزی کم نخواهد داشت و شاید نتوانید تفاوت بسیاری را بین آن‌ها مشاهده کنید

 

.

 

 

نرم افزار

 

سیستم عاملی که بر روی گوشی از پیش نصب شده نسخه 4.1.1 آب‌نبات ژله‌ای است. صفحه نمایش این گوشی همان ظاهر همیشگی اندروید را دارد و چیز خاصی که در گوشی‌های دیگر وجود داشته باشد  ولی در این گوشی تعبیه شده باشد وجود ندارد.

 

 

صفحه کلید شماره گیر چه در گوشی و چه در تبلت همان صفحه کلیدی هستند که در دیگر گوشی‌ها می‌بینید، در اینجا اگر گوشی در پشت تبلت قرار گرفته باشد و بخواهید با شخصی صحبت کنید مجبور هستید یا از طریق بلندگوی تبلت و یا از طریق هدفون این مکالمه را انجام دهید.

 

 

 

صفحه کلید برای تایپ نیز مناسب است و کارآیی خوبی دارد به خصوص در قسمت تبلت دکمه‌ها به اندازه کافی بزرگ هستند که به راحتی امکان تایپ را برای شما فراهم خواهند کرد، به طور کلی چنانچه از طریق تبلت قصد ارسال پیامک را داشته باشید این کار بسیار لذت بخش است، زیرا کلیدها بزرگ هستند و سرعت تایپ و درصد اشتباه شما پایین خواهد آمد.

 

 

 

 

مرورگر در این گوشی همان مرورگر مخصوص اندروید است، کارآیی این مرورگر خوب است و در استفاده از آن به مشکلی برنخواهید خورد.

 

 

 

 

پخش کننده موزیک بسیار طراحی ساده‌ای دارد و اسم آلبوم، عکس کاور آلبوم و زمان پخش موسیقی نمایش داده می‌شوند، کیفیت صدای هدفون در هنگام پخش موسیقی نیز قابل قبول است و نیاز شما به یک پخش کننده موزیک جداگانه برطرف خواهد کرد.

 

 

 

 

نرم افزار مفیدی که در اینجا وجود دارد NoteBook است که از آن می‌توانید برای یادداشت برداری استفاده کنید، این نرم افزار امکانات جالبی دارد، به طور مثال هم توسط کشیدن انگشت و هم با تایپ کردن می‌توانید نوت برداری کنید، اگر از صفحه کلید برای نوشتن استفاده نکنید گوشی نوشته‌هایی که بر روی صفحه خواهید نوشت به نوشتار تایپ تبدیل خواهد کرد، تنها مشکل در اینجا است که اگر از صفحه کلید برای نوشتن استفاده نکنید و تنها بخواهید با کشیدن انگشت یک کلمه را بنویسید از فارسشی به خوبی پشتیبانی نخواهد کرد و همان طور که در شکل می‌بینید کلمات فارسی را از چپ به راست نشان خواهد داد. اما چنانچه با صفحه کلید تایپ را انجام دهید این مشکل بوجود نخواهد آمد.

 

 

 

 

پخش کننده ویدئویی در این گوشی همان پخش کننده اصلی اندروید است اما اگر می‌خواهید فیلم‌های با کیفیت FullHD را بر روی این گوشی و یا تبلت آن ببینید باید از برنامه‌های جانبی استفاده کنید که ما استفاده از برنامه MX Player را به شما پیشنهاد می‌کنیم. به جز ضعف پخش کننده ویدئویی، کیفیت فیلم در حال پخش فوق‌العاده است و به خوبی می‌توانید فیلم‌های فول اچ دی را بر روی حافظه داخلی گوشی بریزید و بر روی صفحه نمایش بزرگ تبلت مشاهده کنید.

 

 

 

 

 

قسمت آلبوم تصاویر و آلبوم ویدئویی این گوشی حالت انیمیشنی خاصی ندارد و بسیار ساده و کاربر پسند طراحی شده است.

 

 

 

 

 

 

قسمت محدوده اخطارها یا همان ناتیفیکیشن بار بسیار کارآمد است، تقریبا به تمام تنظیمات مورد نیاز گوشی از این قسمت دسترسی دارید، از تنظیمات جالبی که در اینجا به چشم می‌خورد، گزینه Smart Saving است که به طور خودکار تنظیماتی را در گوشی ایجاد می‌کند که به افزایش عمر باتری کمک خواهد کرد. مورد دیگر که بسیار برای کاربران غیر انگلیسی زبان کاربرد دارد Instant Dictionary است که اگر این گزینه را فعال کنید یک کلید بر روی صفحه نمایش در کناره صفحه نمایش ظاهر خواهد شد که با کیلی بر روی آن می‌توانید قسمتی از متن انگلیسی در هر جایی از گوشی که باشد را انتخاب کنید و گوشی آن متن را برای شما ترجمه خواهد کرد.

 

 

 

 

دوربین

 

گوشی به یک دوربین 13 مگاپیکسلی مجهز است که این دوربین عکس‌هایی با کیفیت 4128 x 3096  را می‌تواند تهیه کند، این دوربین توانایی ضبط تصاویر ویدئویی با کیفیت 1080p@30fps را دارد. دوربین دوم این گوشی که برای مکالمه تصویری استفاده می‌شود کیفیت 1.2 مگاپیکسل را دارد که این دوربین نیز توانایی ضبط تصاویر با کیفیت 720p را دارد.

 

ما از کیفیت دوربین این گوشی بسیار رضایت داشتیم و عکس‌هایی که با آن گرفتیم کیفیت بسیار خوبی داشتند که نمونه‌ای از آن‌ها را در زیر می‌توانید ببینید، در اینجا فقط باید یک نکته را ذکر کنیم که زمانی که قصد عکاسی با دوربین خود گوشی را دارید بیشترین کیفیتی که دوربین برای شما فراهم می‌کند 13 مگاپیکسل است، اما زمانی که گوشی را در جای خود بر روی بخش تبلت  قرار می‌دهید بیشترین کیفیتی که دوربین به شما اجازه عکاسی خواهد داد فقط 5 مگاپیکسل است.

 

 

 

 

 

 

 

پردازنده و باتری

 

گوشی به یک پردازنده 4 هسته‌ای کوآلکام با سرعت 1.5 گیاهرتز مجهز است و به این علت که قسمت تبلت تنها در صورتی روشن خواهد شد که گوشی در پشت آن قرار گرفته باشد بنابراین این پردازنده تنها پردازنده موجود در این گجت است، در کنار این پردازنده یک رم 2 گیگابایتی قرار گرفته است که به سریع‌تر اجرا شدن فرامینی بسیار کمک خواهد کرد. ما برای تست این پردازنده و رم گوشی بازی با کیفیت Need For Speed MOST WANTED را بر روی آن نصب کردیم و مقداری از گوشی برای انجام این بازی کار کشیدیم، در ابتدا بازی به خوبی اجرا شد و هیچ گونه کندی و یا گیری در بازی مشاهده نشد اما با گذشت زمان مشاهده کردیم که در بعضی مواقع برای مدت زمان 3 تا 4 ثانیه یک حالت کندی در بازی مشاهده می‌شود و بعد از 3 یا 4 ثانیه این حالت از بین می‌رود. این موضوع برای ما زیاد اهمیت نداشت زیرا به جز این مورد دستگاه به خوبی از پس بازی برآمد و بازی با آن بسیار لذت داشت به خصوص در زمانی که از صفحه نمایش بزرگ تبلت این گوشی برای بازی استفاده کردیم.

 

 

 

 

 

 

در گوشی یک باتری 2140 میلی آمپری تعبیه شده است که توانایی 16 ساعت مکالمه را دارد اما یک نکته مهم در اینجا این است که در این دستگاه اصلا نیازی نیست تا نگران تمام شدن باتری باشید، زیرا علاوه بر باتری که در گوشی دستگاه وجود دارد در تبلت نیز یک باریک‌تری شبیه شده است که باعث می‌شود در اصل شما یک دستگاه با دو باتری داشته باشید و بنابراین زمانی که به طور مثال باتری گوشی شما در حال اتمام است از باتری تبلت برای شارژ باتری گوشی استفاده کنید. در اینجا ایسوس این امکان را به شما داده که به انتخاب خود از باتری‌های هر کدام از دستگاه‌ها استفاده کنید به همین خاطر تنظیماتی در این قسمت قرار دارند که این تنظیمات تنها زمانی که گوشی در پشت تبلت قرار گفته باشد و از طریق صفحه نمایش تبلت قابل دسترسی است، در اینجا سه حالت وجود دارد: حالت هوشمند، حالت Phone preferred و حالت Power pack

 

 

 

 

مورد آخر که ذکر آن را خالی از لطف ندیدیم کیف موجود در بسته بندی دستگاه است، این کیف کارآیی خوبی دارد و علاوه بر محافظت از دستگاه شما این امکان را به شما می‌دهد که از آن به عنوان یک استاد استفاده کنید و کار کردن را دستگاه را راحت‌تر می‌کند، در اینجا دو حالت وجود که حالت اول کمی دستگاه را بالاتر از حالت افقی قرار خواهد داد و برای تایپ کردن مناسب است، حالت دوم کمی دستگاه را بالاتر قرار می‌دهد که برای دیدن فیلم مناسب است فقط دقت کنید زمانی که دستگاه را در حالت دوم قرار می‌دهید احتمال افتادن دستگاه بسیار محتمل است.

 

 

 

 

 

در قسمت بنچ مارک همانطور که مشاهده می‌کنید این گوشی توانسته با فاصله کمی در رتبه دوم بعد از گلکسی اس 4 بایستد.

 

 

 

نظر جی اس ام

 

هر چه در مورد این دستگاه بگوییم نمی‌توانیم منکر این موضوع بشویم که این یک حرکت خلاقانه از سوی ایسوس است که اگر شما علاوه بر گوشی نیاز به تبلت هم داشته باشید بدون نیاز به خرید دو دستگاه مجزا با خرید این گجت هر دو را در اختیار دارید، تنها مشکل در اینجا این است که قسمت تبلت بدون وجود گوشی در قسمت پشت آن قابل استفاده نیست و به تنهایی روشن نخواهد شد، که این تقریبا یک امر منطقی برای دستگاهی است که چنین کاربری را دارد.

 

در اینجا به راحتی و تنها با خارج کردن گوشی به صورت کشویی می‌توانید به سرعت به حالت گوشی و یا تبلت بروید که این موضوع بسیار کاربردی است، چیزهایی که ما در این دستگاه بسیار دوست داریم، جنس خوب بدنه، دوربین با کیفیت تنها در حالتی که با گوشی به تنهایی عکس می‌گیرید و نه در حالت تبلت، در دسترس بودن دو باتری و بالاخره صفحه نمایش بسیار با کیفیت گوشی هستند.

 

اگر به دنبال یک گوشی خاص هستید که در کنار کارآیی، طراحی زیبایی نیز داشته باشد و هر موقع که نیاز بود تبدیل به تبلت شود ما حتما خرید این گجت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 





دسته بندي : <-CategoryName->

ارسال مطلب توسط محمد طبا طباییان در تاريخ پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392, 12:45 قبل از ظهر


بررسی کاور مخصوص گلکسی اس 4 (Galaxy S4) با نام S View Cover

گلکسی اس 4 نه تنها از نظر ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری خود یک پدیده به حساب می‌آید، بلکه در کنار این هوشمند یکه تاز، لوازم جانبی خاصی ارائه شد که به برتر بودن آن در میدان رقابت کمک بیشتری خواهد کرد. یکی از این لوازم جانبی کاور مخصوص به نام S View Cover است. امروز با هم بررسی این کاور دوست داشتنی را در جی اس ام می‌بینیم.

 

در مجموع این کاور یک نسخه بهبود یافته از همان Flip Cover است که در بالای خود یک پنجره‌ای دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا به سرعت و بدون نیاز به باز کردن درب کاور، ساعت و دیگر ناتیفیکیشن‌ها و ... را ببینید. به نظر این کاور بسیار کار را راحت خواهد کرد اما به خاطر داشته باشید برای راحتی زیاد باید هزینه زیادی نیز بپردازید، قیمتی که برای این کاور درنظر گرفته شده 70 دلار است.

 

 

طراحی

 

این کاور از دو تکه تشکیل شده ، یکی همان درب کاور که جنسی چرم مانند دارد و دیگری تکه پشتی آن است که درست مانند درب پشتی باتری از پلاستیک مرغوب ساخته شده است. بر روی کاور جلویی نام گلکسی اس 4 نوشته شده است. قسمت جلویی کاور به راحتی کثیف می‌شود و تمیز کردن آن نیز کار راحتی نیست.

 

 

در قسمت پشت درب جلویی کاور که بر روی صفحه نمایش قرار می‌گیرد پد بسیار نرمی تعبیه شده است که علاوه بر محافظت از صفحه نمایش وظیفه تمیز کردن صفحه نمایش از اثر انگشت باقی مانده بر روی آن را نیز برعهده دارد.

 

 

وزن این کاور به تنهایی 31 گرم است که می‌توان گفت وزن زیادی را به گوشی اضافه خواهد کرد اما نه در آن حد که شما را اذیت کند. همچنین تا حدودی ضخامت دستگاه را زیاد خواهد کرد که به نظر می‌رسد برای کاوری که قرار است از گوشی شما محافظت کند زیاد مهم نباشد.

 

اما مهمترین قسمت این کاور همان پنجره کوچکی است که سامسونگ در قسمت بالای کاور تعبیه کرده است، این پنجره از پلاستیک شفاف ساخته شده و به اندازه‌ای نازک است که به شما اجازه می‌دهد تا صفحه نمایش را لمس کنید و از آن پاسخ نیز دریافت کنید و مشکلی در لمس صفحه به وجود نخواهد آورد. بنابراین شما به راحتی می‌توانید با لمس صفحه بدون نیاز به باز کردن درب کاور به تماس‌های خود پاسخ دهید یا آن‌ها را رد کنید.

 

یکی از مشکلاتی که این کاور دارد این است که فشار دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا توسط آن مشکل است، که به نظر مسئله مهمی نمی‌رسد.

 

 

کاربردها

 

زمانی که شما درب کاور را می‌بندید، گوشی به یک حالت مخصوصی خواهد رفت که از طریق پنجره کاور تنها ناتیفیکیشن‌ها، ساعت، تاریخ، تماس‌های از دست رفته، ایمیل‌های جدید و پیامک‌ها را نشان خواهد داد، همچنین اگر مشغول گوش کردن به یک آهنگ باشید در این قسمت آهنگ در حال پخش تنها از طریق پخش کننده موزیک خود سامسونگ برای شما نشان داده خواهد شد.

 

همچنین به راحتی می‌توانید بدون باز کردن درب کاور تماس‌های خود را پاسخ دهید یا اینکه آن‌ها را رد کنید.

 

 

 

برای کمتر شدن مصرف باتری، کل صفحه نمایش در زیر این کاور به رنگ مشکی است و تنها همان قسمت صفحه نمایش در زیر پنجره کاور قرار دارد فعال است. به کمک آهنربایی که در این کاور تعبیه شده به مانند کاور آی‌پد با بستن درب کاور صفحه نمایش گوشی خاموش خواهد شد و با باز کردن درب کاور دوباره صفحه نمایش روشن و گوشی به صفحه اصلی خواهد رفت.

 

نتیجه گیری

 

همان‌طور که گفتیم قیمت این کاور 70 دلار است که با قیمت کنونی ارز در کشور ما بسیار مبلغ زیادی برای یک کاور خواهد شد، اما به نظر می‌آید این کاور ارزش خریدن را داشته باشد زیرا علاوه بر محافظت از صفحه نمایش گوشی بسیار گران‌قیمت شما، ظاهر زیبایی دارد و در بررسی کوتاه از ناتیفیکیشن‌ها بسیار مفید خواهد بود و به شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد، به نوعی می‌توان آن را یک کاور بسیار کاربردی نامید که تنها وظیفه محافظت از صفحه نمایش را به عهده ندارد.

 





دسته بندي : <-CategoryName->

ارسال مطلب توسط محمد طبا طباییان در تاريخ پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392, 12:43 قبل از ظهر


دانلود نرم افزار یاهو مسنجر Yahoo Messenger 11.5.0.228 Final

دانلود یاهو مسنجر Yahoo Messenger 11.5.0.228 Final

Yahoo Messenger احتمالا همه شما یاهو مسنجر را می شناسید. هرکسی که عضو یاهو شود می تواند از این پیام رسان استفاده نماید. از امکانات یاهو مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است.

 

اتاق های چت یاهو مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند. شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. شما هم اکنون می توانید آخرین ورژن نرم افزار یاهو مسنجر را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

برخی از قابلیت های نرم افزار یاهو مسنجر Yahoo Messenger 11.5.0.228 Final :

-      افزایش روند سرعت تبادل پیغام
-      قابلیت عکس گرفتن از صفحه نمایش و ارسال مستقیم دوستان به صورت آنی (جدید)
-      اضافه شدن شکلک های زیبا و جذاب به نرم افزار (جدید)
-      ارتباط با گوشی های تلفن همراه با شماره گیر موجود در نرم افزار (جدید)
-      اضافه شدن تب به صفحه ی پی ام ها (جدید)
-      اضافه شدن منوی مربوط به آخرین ارتباطات (جدید)
-      افزایش کیفیت ارتباط های ویدیویی
-      اضافه شدن آیکن های جدید در پنجره ی چت
-      اضافه شدن بخش های جدید به بخش جدید Yahoo! Insider
-      دریافت اطلاعات بیشتر درباره چت کردن
-      تغییر دادن ساده ی زبان
-      ارسال پیام کوتاه به تلفن همراه
-      دسترسی آسان تر به پست الکترونیکی
-      ایجاد کنفرانس و چت هم زمان میان چندین نفر در یاهو مسنجر
-      سازگاری با MSN Messenger و Google Talk
-      پوسته های جدید
-      ارسال SMS ‌به تلفن‌های موبایل دوستان
-      ارسال و انتقال فایل تا ۲ گیگا بایت
-      دسترسی آسان تر به Yahoo Profile
-      دیدن وب کم و به اشتراک گذاری وب خود
-      قابلیت ذخیره اطلاعات و چت های انجام شده
-      نمایش زیباتر Statue ها
-      زیباتر شدن گرافیک نرم افزار و Add List ها
-      امکان نمایش به روزرسانی های Addlist ها
-      کیفیت بالا در نمایش و ارتباط ویدئویی
-      اشتراک گداری ویدیو در داخل پنجره چت از سایتهای محبوب به اشتراک گذاری ویدیو
-      نحوه جدید قرار گرفتن Statue ها و امکان استفاده از شکلک ها در قسمت Status
-      اسکن خودکار فایلهای انتقالی با آنتی ویروس قدرتمند نورتون
-      نمایش عکس‌های Flicker را به صورت یک اسلاید شو
-      رایج بودن این پیام رسان در دنیای مجازی اینترنت
-      پلاگین ها جدید نطیر نمایش دمای هوای منطقه انتخابی ، رادیو و …
-      شکلک های زیبا
-      به اشتراک گذاری تصاویر
-      به اشتراک گذاری ویدئو ها
-      ارسال فایل از طریق یاهو مسنجر
-      ارتباط از طریق چت صوتی
-      تماس از طریق مسنجر و تلفن
-      قابلیت جداسازی Add List ها به صورت دلخواه
-      امنیت بالا در ارتباط و ارسال و دریافت فایل ها
-      محیط کاربری بسیار جذاب
-      سرعت بالا در برقراری ارتباط
-      سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

 

 

 

Yahoo! Messenger – Instant messaging allows you to quickly exchange messages with your online friends. Unlike e-mail, instant messages appear as soon they`re sent. By downloading the Yahoo! Messenger application to your computer, you can send instant messages to other people from around the globe, send them files or have a voice conference.
Other features include voice chat, file transfer, mail and stock quote alerts, sports scores, news, and much more

Keep friends at your fingertips with the new Yahoo! Messenger:

Easier ways to stay up to date – See more updates from your friends in the detailed Messenger list
Show off your status – Easily add links and emoticons to your status messages
Watch videos together – Share videos from popular sites and watch them with friends right in your IM window

Other features include:

Instant message with one friend, or conference in a bunch
Send text messages (SMS) to friends’ mobile phones
Join a chat room to meet new friends while you discuss your favorite topics
Make free PC-to-PC calls and PC-to-phone calls for as low as 1¢ a minute (plus free voicemail!)
Use the built-in media player to watch web videos and view photos with friends
Show your style with emoticons, Avatars, audibles and IMVironments
Share securely with automatic file scanning for users of Norton AntiVirus or Internet Security 2007/2008

 

دانلود نرم افزار یاهو مسنجر Yahoo Messenger 11.5.0.228 Final فرمت: EXE

دانلود نرم افزار یاهو مسنجر Yahoo Messenger 11.5.0.228 Final حجم: ۱۷ مگا بایت

رمز: www.yasdl.com

لینک دانلود:dl.yasdl.com/Software2012/Yahoo.Messenger.11.5.0.228.Final_%5BYasDL.com%5D.zip           





دسته بندي : <-CategoryName->

ارسال مطلب توسط محمد طبا طباییان در تاريخ پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392, 12:39 قبل از ظهر


نسخه آزمایشی مسنجر محبوب و قدرتمند Yahoo! Messenger 11.0.0.1751 Beta که حتما همه ی شما با آن آشنا هستید ، این مسنجر که سال ها در میان کاربران خود از جمله ایرانیان بسیار محبوب و مشهور است و سرعت و زیبایی رابط گرافیکی این مسنجر همیشه قابل تمجید بوده است ، در نسخه ی جدید سعی شده که تمامی نقص ها و مشکلاتی که در نسخه ۱۰ بوده برطرف شود گرچه این نسخه آزمایشی بوده و تا زمان نسخه پایانی ممکن است تغییرات بسیار زیادی بر روی آن اعمال شود از جمله امکانات این مسنجر می توان به : چت و ارتباط متنی ، صوتی و تصویری با تمامی کاربران در سرتاسر جهان و بدون هیچ گونه محدودیت ، سرعت بالا در ارتباط ، ارسال شکلک های منحصر به فرد و فوق العاده زیبا ، امکان ارسال فایل های رسانه ای و متنی و.. ، شرکت در اتاق های چت و گفگو با صدها کاربر و امکانات دیگری که مطمئنا همه ی شما با آن آشنایی دارید
وب سایت فارسی زبان فوردانلودز | www.4downloads.ir

برخز از قابلیت های کلیدی نرم افزار مسنجر Yahoo! Messenger 11.0.0.1751 Beta :
- افزایش روند سرعت تبادل پیغام
- افزایش کیفیت ارتباط های ویدیویی
- تغییر یافتن طرح Y! Updates
- اضافه شدن آیکن های جدید در پنجره ی چت
- اضافه شدن بخش های جدید به بخش جدید Yahoo! Insider
- دریافت اطلاعات بیشتر درباره چت کردن
- تغییر دادن ساده ی زبان
- و….

 


 

لینک دانلود:dl.4downloads.ir/200/19/Yahoo!%20Messenger%2011.0.0.1751%20Beta_(www.4DOWNLOADS.ir).zip





دسته بندي : <-CategoryName->

ارسال مطلب توسط محمد طبا طباییان در تاريخ پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392, 12:33 قبل از ظهر


بازی کم حجم ماشین های دیوانه Crazy Cars Hit The Road

 

دانلود بازی کم حجم ماشین های دیوانه Crazy Cars Hit The Road برای کامپیوتر

 

دانلود بازی کم حجم ماشین های دیوانه Crazy Cars Hit The Road برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم

سری اول این بازی ها در سال ۱۹۸۸ توسط Titus Intractive عرضه شد و حالا بعد از این همه سال ، با تفاوت هایی بسیار زیاد از لحاظ گرافیک و موتور بازی اما همان مضمون توسط Anuman Intractive به خانه های شما آمده است.نکته قابل توجه این بازی ، گرافیک بسیار بالای آن نسبت به حجم بسیار کم این بازی زیبا است که از مزیت های آن به حساب می آید . با پیروزی در هر مسابقه با پولی که به دست می آورید میتوانید ماشین خود را تیونینگ کرده و ماشین های جدیدی را آزاد نمایید . سپس لذت بکس و باد در جاده های خاکی ، پیچ و خم های خطرناک و هیجان انگیز ، دست اندازهایی با ارتفاعات بلند و پرشهای هیجان انگیز…

 

 

 

 

Clip4U.Org | کلیپ فور یو

 

Clip4U.Org | کلیپ فور یو

 

 

 

دانلود بصورت پارت ۱۲۰ مگابایتی :

لینک های دانلود:http://trainbit.com/files/6823599884 /Clip4U.Org__Crazy_Cars_Hit_The_Road.rar





دسته بندي : <-CategoryName->

ارسال مطلب توسط محمد طبا طباییان در تاريخ پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392, 12:32 قبل از ظهر



دانلود بازی Push The Box v1.0   بازی کم حجم و فکری برای PC

 

دانلود بازی Push The Box v1.0

 

بازی Push The Box یک بازی کم حجم و جدید در سبک بازی های فکری می باشد. بعد از استقبال خوب این بازی در پلتفرم آندروید حالا برای کامپیوتر منتشر شده است. در بازی Push The Box شما باید با هل دادن موانع سر راه خود خوک را نجات دهید و او را به مسیر خروجی هدایت کنید ! در بازی Push The Box گرگ بد شخصیت اصلی بازی یعنی خوک را اسیر کرده است و شما با برداشتن موانع برای آزادی و نجات خوک تلاش می کنید .

بازی Push The Box دارای گیم پلی اعتیاد اوری می باشد. دربازی  باید سعی کنید طی ۱۰۰ مرحله مختلف و در ۵ chapter مختلف به نجات  خوکها بپردازید و ۲۵ آیتم بازی را آزاد نمایید . شما هم اکنون می توانید بازی Push The Box را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

 

دانلود بازی Push The Box v1.0   بازی کم حجم و فکری برای PC

 

دانلود بازی Push The Box v1.0   بازی کم حجم و فکری برای PC

 

Who hasn’t heard about the classic children’s fairy tale of Big Bad Wolf and the Three Little Pigs? The Big Bad Wolf is always scheming and looking for prey. Join Oink-oink on the journey to save his friends in Push The Box, a new exciting puzzle game with attractive graphics that will definitely give you a challenge.

 

 

-      ۱۰۰ levels in 5 chapter areas
-      Various unique obstacles
-      Unlock 25 Achievements

 

سیستم مورد نیاز بازی Push The Box :

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
CPU: 2.5 GHz
RAM: 1024 MB
DirectX: 9.0

 

دانلود بازی Push The Box v1.0   بازی کم حجم و فکری برای PC فرمت : EXE

دانلود بازی Push The Box v1.0   بازی کم حجم و فکری برای PC حجم : ۱۹ مگا بایت

رمز : www.yasdl.com

dl.yasdl.com/Game2013/Push-The-Box.1.0_%5BYasDL.com%5D.rar





دسته بندي : <-CategoryName->

ارسال مطلب توسط محمد طبا طباییان در تاريخ پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392, 12:30 قبل از ظهر


دانلود بازی Super Motocross Deluxe   بازی موتور کراس کم حجم

 

دانلود بازی Super Motocross Deluxe

 

اگر به دنبال یک بازی کم حجم و اعتیاد آورمی گردید ، ما بازی Super Motocross Deluxe را به شما پیشنهاد می کنیم ، بازی موتور کراس که برای کامپیوتر طراحی شده است یکی از جذاب ترین بازی های مسابقه ای می باشد که در آن باید با استفاده از پرش و استفاده از نیتروژن متصل به موتور خود ، رقیبان خود را از پیش روی برداشته و بالاترین امتیاز را از داوران دریافت کنید . بازی Super Motocross Deluxe محصول استودیوی کوچک اما توانای Media Contact می باشد که با ارائه ی بازی Super Motocross Deluxe توجه بسیاری را به خود جلب کرد کرد .

قابل ذکر است که چهار نوع مختلف از موتورهای مخصوص رانندگی در مناطق کوهستانی در بازی Super Motocross Deluxe  طراحی شده است که باید برای بدست آوردن آن ها امتیازات لازم را کسب کنید . گرافیک جذاب زیبا با توجه به حجم کم بازی ، یکی از ویژگی های مثبت آن می باشد . همچنین نمایش آمار و نیتروژن باقیمانده موتورسیکلت شما و کنترل مناسب بر روی موتور نیز از دلایل محبوبیت این بازی زیبا هستند . شما می توانید بازی Super Motocross Deluxe را از سایت یاس دانلود به صورت مستقیم دریافت نمایید و از آن لذت ببرید .

 

برخی ویژگی های بازی Super Motocross Deluxe :

-   گرافیک بسیار زیبا با توجه به حجم کم آن
-   مراحل اعتیاد آور و سرگرم کننده
-   قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز از جمله ویندوز ۷
-   امکان استفاده از موتورهای مختلف با کسب امتیاز بالا
-   گیم پلی و کنترل فوق العاده موتور در بازی
-   و …

 

 

دانلود بازی Super Motocross Deluxe   بازی موتور کراس کم حجم

 

 

دانلود بازی Super Motocross Deluxe   بازی موتور کراس کم حجم

 

دانلود بازی Super Motocross Deluxe   بازی موتور کراس کم حجم فرمت: EXE

دانلود بازی Super Motocross Deluxe   بازی موتور کراس کم حجم حجم: ۳۴ مگا بایت

رمز: www.yasdl.com

dl.yasdl.com/user1/game2013/Super%20Motocross%20Deluxe%20-www.yasdl.com.rar





دسته بندي : <-CategoryName->

ارسال مطلب توسط محمد طبا طباییان در تاريخ پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392, 12:28 قبل از ظهر


  ترانه سرا: یغما گلرویی | آهنگساز: فرزاد نوشاد | تنظیم: بهزاد گرجی میکس و مسترینگ: بیژن گرجی | گیتار: فیروز ویسانلو

دانلود آهنگ شب بارونی مجتبی حسنعلی

دانلود آهنگ شب بارونی مجتبی حسنعلی

دانلود اهنگ با کیفیت MP3 – ۱۲۸

dl2.par30song.com/download-new-music/01/Mojtaba%20Hasanali%20-%20Shabe%20Baroni.mp3

 





دسته بندي : <-CategoryName->

ارسال مطلب توسط محمد طبا طباییان در تاريخ پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392, 12:24 قبل از ظهر


Tito%20lopez دانلود آهنگ جدید Tito Lopez به نام Unsung

 

لینک مستقیم :

آهنگ با کیفیت MP3 192

dl.ahangfaa54.com/Single/1392/Ordibehesht/04/For/Tito%20Lopez%20-%20Unsung%20%28AhangFA%29.mp3





دسته بندي : <-CategoryName->

آمار شما



صفحات سايت


آخرين مطالب
» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )
موضوعات

لينکستان
  • آهنگ جدید
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان 8downloads و آدرس 8downloads.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.